so-master | Дата: Неділя, 13.03.2016, 00:52 | Повідомлення # 1 |
Генералиссимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 40
Статус: Offline
| Мікроплатежі в біткоіни замість блокувальників реклами
Біткоіни може стати виходом для медіа-сайтів, які стали свідками падіння прибутковості в зв'язку з ростом використання програмного забезпечення, що блокує рекламу. Цифрові видавці втратили близько $ 22 млрд доходів в 2015 році через технологій блокування реклами, які використовують приблизно 198 мільйонів користувачів по всьому світу. Для видавців проблема продовжує зростати, оскільки все більше і більше компаній, таких як Samsung і Three, заявляють про те, що готові дозволити своїм користувачам блокувати рекламні оголошення в мережі Інтернет. Директор з аналізу компанії IHS Technology повідомив, що кілька компаній приєднуються до загального зачарування блокуванням реклами. "Блокування реклами - це вираз масового невдоволення споживачів тим, як працює рекламна індустрія". За словами Девіда Шацькі, менеджера за новими технологіями і бізнес-тенденціям в компанії Deloitte, oдной з альтернатив рекламного контенту може стати система мікроплатежів, в рамках якої користувачі платять невеликий грошовий внесок за перегляд кожної веб-сторінки. "Ви можете отримати можливість відмовитися від перегляду реклами, а замість цього платити пару копійок за сторінки, які ви переглядаєте" - сказав він в телефонному інтерв'ю для CNBC. Він пояснив, що платежі, які можна полегшити за допомогою технології біткоіни, будуть надходити до видавців протягом усього часу перебування користувача на їхньому сайті.
|
|
| |